حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

سیگار

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ق.ظ

به فریدون می‌گم سیگار داری؟ بهم یه نخ می‌ده و می‌کشم... خیلی وقته سیگار می‌کشم و حس می‌کنم همیشه تفریحیه برای بیخیالی... فکر می‌کنم اون لحظه به آرامش رسیدم اما تو رویا همیشه حقیقت گمه!

فیتیله‌ی سیگار تا حدودی خاکستر شده و خالی می‌کنم. فریدون می‌گه سیگاری نیستی نه؟ بهش بگم قضیه‌ی سرفم مال قلب دردمه یا بگم لذت خاصی داره قورت دادن تمام دودش؟ 

فرزاد می‌گه نگران نباش برمی‌گرده! جوابشو توی دلم دادم که اصلا قضیه برگشتن نیست... اما خندیدم فقط خندیدم خیلی تلخ...


* حس می‌کنم دارم سنگ می‌شم می‌خوام به مانی بگم سرد شدم... اما قول دادم... شاید کمکم کنه ولی چیزی که واضحه اینه که حس می‌کنم خیلی خودخواهه و دوستانه روزای سخت کنارم نمی‌مونه! حس می‌کنم از زندگی سیرم درحالیکه همه چی دارم... کمکم کنین. لطفا.

۹۷/۰۲/۲۳
مسافر قلم

نظرات (۱)

من با وجود افسردگی و کشیدن کار به بیمارستان در اثر خودکشی و اینها... هرگز دست به دامن دود نشدم.

پاسخ:
هرکسی نوع شخصیتی خودشو داره... نمیشه گفت سیگار بده و نمیشه گفت خوبه(به اثرات فیزیکیش کاری ندارم کما اینکه خیلی از اثرات فیزیکی برای ما مهم نیست عین نوشابه)
ولی می دونم هرکاری دلیلی داره، از خودکشی گرفته تا دود و مواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">