حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

طنزجلوه

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ق.ظ

عرض کنم از وقتی تلگرام فیلتر شده احساس میکنم پوست صورتم صافتر شده این که چیزی نیست حس میکنم دارم مدام لاغرتر میشم و هی توی حسابم پول میاد

همین روزاست که برنده ی جایزه ی 500 میلیونی از هفت هشتاد با دو حرکت بشم

هم اتاقیم بود...(فرشته) شروع کرده به برنامه ریزی تا 70 سال آینده قراره جای خانم مرکل رو بگیره

تازه ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم؛ هنوز هفت شهر عشق را باید طی نمود 

به زودی دماغ گنده ی من هم قراره توسط ملت شهید پرور سانسور بشه...

۹۷/۰۲/۱۲
مسافر قلم

نظرات (۶)

تا اونجایی ک من فهمیدم پست سنگینی بود :/
پاسخ:
از سبک نوشت هام بود اخوی
واسه سنگین تراش چسب کمر میاریم
پاسخ:
واسه سنگینتراش باشد تا رستگار شویم
هعی روزگار :/
پاسخ:
کار از ناراحتی گذشته بخند:)
:)))
حرص نخورید:)
پاسخ:
من حرص نخورم کی بخوره؟ اونی که توی سواحل قناریه یا من که توی ایرانم؟
پوست خیلی مهمه :)
فقط پوست :)))
پاسخ:
:))
پس فیلتر عواقب خوبی داشت :)
خدارو شکر
پاسخ:
هر کسی از ظن خود شد یار من :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">