حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

بازدید کننده‌ی عزیز بخوان و جواب بده

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ق.ظ
وقتی ناراحت می‌شین چی‌کار میکنین؟ 
خودم شخصا یا سکوت می‌کنم و می‌رم تو لاک خودم و اصلا راحت بیرون نمیام یا می‌خورم و فقط میخورم و تا جایی که بتونم می‌خوابم
دوست ندارم با کسی حرف بزنم وقتی ناراحتم... و دوست ندارم اینو بیان کنم چون دوست دارم یک سری خواص بیان و باشن تا نازنو بخرن...
۹۷/۰۲/۱۰
مسافر قلم

نظرات (۳)

منم کلا سکوت میکنم‌
پاسخ:
ممنون بابت نظرتون
وقتی کسی پیشم باشه. یه خورده نقش بازی میکنم تا زمانی که بره.اونوقت یا بیرون دور میزنم و یا میرم روی تخت و خودم رو میسپارم به دنیاهای مجازی تا یه کاری کنن که ذهنم از موضوع منحرف بشه و کلا بره یه جای دیگه.کارهای دیگه هم میکنم ولی این برام جذابتره.
پاسخ:
بسیار عالی
اگر کسی ناراحتم کنه نمیتونم ساکت بمونم. ولی اگر ناراحتی منبعث از افکار و خاطراتم باشه مثل شمام...
پاسخ:
ولی به هر حال باید یک جاهایی کم بیاری یا تظاهر کنی درست میگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">