حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

دوست دارم

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ق.ظ

دوست دارم ترک تحصیل کنم برم یک شهر دور افتاده که هیچ کس منو نشناسه و اونجا یک کار کوچیک پیدا بکنم

ساعت ۹ بخوابم بدون هیچ مزاحمی

صبح ساعت ۶ پاشم

برم نون بخرم صبحونه بخورم و برم سراغ کارم

عصرها بشینم رمانمو بنویسم

کتاب بخونم

چایی بخورم

و با زنم عشق بازی کنم و بهش بگم که تنها کسیه که حاضرم برای شادیش جونمو بخطر بندازم و بعد از نوازش صورتش بهش بگم جذابترین زن دنیای منه و بغلش کنم


* مطمئنم همینطوری فکر میکنه...

۹۷/۰۲/۰۳
مسافر قلم

نظرات (۳)

نمیدونم چرا همه یعنی بیشتر کسایی که میشناسم دوست دارن برن یه جای دور که کسی نشناستشون... خودمم گاهی این حسو دارم ، نگران کنندس...
پاسخ:
شاید از خستگیه
ان شاءالله که موفق باشی :)
پاسخ:
ممنون
شاید
شایدم یه جور افسردگیه
پاسخ:
برداشت ها متفاوته و سلایق متعدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">