حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

باد صبا

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۱۶ ق.ظ

حقیقت مطلب این است که نفس باد صبا هم از انتظار و صرف فعل‌های مستقبل به تنگ آمده؛ من که جای خود دارم. انسان حقیر همین است! به انتظار چیزی نشستن و شاید حتی بعد از به وصل رسیدن باز هم از سر اعتیاد، به انتظار چیزی دیگر ماندن. تسکین همین شده و من معتاد انتظار یک روز خوبم. و به قول بزرگی، نمی‌دانم چرا همه‌ی دیروزهایم از امروزم بهتر است؟!

بگذریم؛ بامداد بخیر...

۹۷/۰۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">