حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

مسیر همیشگی

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ق.ظ

دارم مسیر همیشگی خودم رو می‌رم و مدام به چیزای گذشته فکر می‌کنم و بعد هیچی؛ ریگه به هیچی فکر نمی‌کنم و فقط قدم می‌زنم و به آهنگ گوش می‌دم؛ آهنگی که هیچی از معنیش نمی‌فهمم و پیشونیمو داغ می‌کنم که دیگه این اشتباهو نکنم...


* من خیلی احمقم؛ شاید دلیلش این باشه که خیلی چیزای الکی با جزئیات مسخره یادم می‌مونه اما خیلی چیزای مهم یادم نمی‌مونه

* زنگ می‌زنم میگم کجایی؟ میگه فلان جا و بلافاصله قطع می‌کنم و می‌خوام غافلگیرش کنم اما دوباره بهم زنگ می‌زنه و می‌گه گل لگد نمی‌کنم پشت تلفن داشتم حرف می‌زدم... نمی‌دونم چم شده... 

* درباره‌ی امتحانی که امروز داشتم باید بگم: بذار تو حال خودم باشم

۹۷/۰۲/۱۰
مسافر قلم

نظرات (۳)

حذفش کن :)
ستاره اول، مشکلی که گرفتارش هستم
ستاره دوم، برام پیش میاد که کباب میشه
ستاره سوم، درکت می کنم
پاسخ:
درسو حذف کنم؟ 
آهنگ
پاسخ:
آهنگ رو چرا حذف کنم؟؟ 
" آهنگی که هیچی از معنیش نمی‌فهمم و پیشونیمو داغ می‌کنم که دیگه این اشتباهو نکنم... "
من فکر می کردم در رابطه با آهنگ حرف میزدید. هرطور راحتید
پاسخ:
نه در مورد اون کار بود... 
مرسی که تذکر دادین کژتابی داشت حرفم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">