حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

هییییییی 😔

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ب.ظ

منت سرت نذاشتم و نمیذارم خودم میدونم. می دونی قبول دارم آدم مغروری هستم ولی تو تا اینجای عمرم تنها کسی بودی که از غرورم به خاطرت گذشتم. نمی‌دونم معذرت بخوام یا نخوام چون دیروز یادمه گفتم بیدارم کن خب اوکی تو نشنیدی یا هرچی... مهم نیست شایدم من توهم زدم الان. من از ۶ تا ۱۱ و نیم خوابیدم بدون اینکه بیدار بشم... یادم نیست سین کرده باشم پیامتو آخه اصلا توی اتاقمون آنتن نمی‌ده اینترنت. 

نمی‌دونم تو هم مشکل وای فایتون مثل ما هست یا نه اما به جرات تنها اتاقی که وای فای آنتن نمیده اتاق ماست چون تقویت کننده‌ی وای فایمون سوخته. برای همین من توی راهرو بودم و منتم نیست چون دوست داشتم منتظر بمونم تا پیام بدی چون این لذتو می خریدم. خواستم بدونی توی چه شرایطی هستم و انتظاراتت رو بیاری پایین و نگی کل امروز در دسترس نبودم!


* نمی‌دونم چقدر واقعی نوشتم اما خودمو گذاشتم جای یک پسر مغرور 

۹۷/۰۲/۲۱
مسافر قلم

نظرات (۲)

خوب اس ام اس میداد.
پاسخ:
اس ام اس؟
بیشتر شبیه پسراییه که خیلی منت میذاره و البته گیر میده.
پاسخ:
گیر دادن نکته ی خوبی بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">