حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

مرگ

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

حقیقتا  الان با مرگ رابطه‌ی خوبی ندارم

تا دی‌ماه ۹۶ مرگ برای من یک حادثه‌ی خنده دار بود

و واقعا خنده‌دار

اما بعد فقط ترسناک شد... عین نیویورک جز به کل

ولی حرف اصلیم این نیست

حرف اینه که از بچگی تا الان توی تصوراتم، کسی که به من زور بگه رو با تفنگ می‌کشم بدون عذاب وجدان...

و بعد خیلی راحت نگاهش می‌کنم

نکته اونجاست که همیشه با خودم می‌گم فکر نکنم کشتن آدما کار سختی باشه...

۹۷/۰۱/۳۱
مسافر قلم

مرگ

نظرات (۳)

وقتی در مرحله عمل قرار میگیریم میبینیم که اونچه در تصوراتمون بوده نیست

خیلی فاصله است .

پاسخ:
آره اما همین حرفتون هم تصوره 
گفتنی ست این سخن از حضرت علی علیه السلام
مراقب افکارت باش که گفتارت می‌شود، مراقب گفتارت باش که رفتارت می‌شود، مراقب رفتارت باش که عادتت می‌شود، مراقب عادتت باش که شخصیتت می‌شود، مراقب شخصیتت باش که سرنوشتت می‌شود.

من هم بعضی موقع تو ذهنم یه کارای می کنم و ازشون می ترسم
پاسخ:
قشنگ بود جملش
نه خب سخت نیست
پاسخ:
منم همین عقیده رو دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">