حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

حرفم دینی نیست!!!

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ

 کاف: نمی‌خوام بحث استقلال پیروزی بشه بگی من خوبم تو بدی؛ باید اونایی که میان به دینشون پایبند باشن و هشیارانه مسلمون باشن... گرچه ما اصلا جناحی رو نمیگیریم و میخوایم به حقانیت برسونیم خواننده رو بدون اینکه براش تعیین تکلیف کنیم...

من: آقای کاف یعنی من می‌تونم دین رو زیر سوال ببرم؟

کاف: بله که می‌تونی اما باید بلافاصله بعدش بگی غلط کردم

من: پس چرا نشریه زدین؟

کاف: تا به مردم بگیم دین خوبه!

من: پس راه حل شما اینه که بگیم دین خوبه و لازمه ولی‌مستقیم نگیم تا مردم جناح نگیرن؟

کاف: دقیقا

من: پس می‌خواین با عقل خودتون این حرف رو بزنید دیگه؟

کاف: معلومه



من: اوکی فهمیدم ماجرا چیه

۹۷/۰۲/۰۹
مسافر قلم

نظرات (۲)

اوکی :)
پاسخ:
:)
کاری به خوب یا بد بودنش ندارم این موضوع در دنیای امروز عادی شده. نمیگم تمام اما بنظر من اکثر رسانه ها یه هدفی رو دنبال میکنن و مخالفانی که توی اون رسانه حرف میزنن هم خواه ناخواه در راستای اون هدف کار میکنن.
پاسخ:
قضیه موافق و مخالف نیست
قضیه اصل مطلبه که ذاتا مشکل داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">