حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

من من کله‌ گنده‌ی ۱

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۲۰ ب.ظ

آدم کم حرفی‌ام

یعنی استاد زبان تخصصی امروز اومد ازم سوال پرسید جواب ندادم

فارسی پرسید جواب ندادم

رسما بهم گفت خیلی یُبسی

خب به من چه؟ مشکل از خودشه آدم سر کلاسش دوست داره فقط حرفاشو تایید کنه که زود تمومش کنه برم بیرون از کلاس

بله ازم پرسید و من فقط به نشانه‌ی تایید سر تکون دادم


* یبس عمشه

* گفتم عمه! من آرزو به دل موندم یک عمه داشته باشم که اونقدر خوب باشه که بتونه برام خاله باشه...

۹۷/۰۲/۰۸
مسافر قلم

نظرات (۵)

روایت داریم هیچ عمه ای خاله نمیشه :/
پاسخ:
همه چی نسبیه
خاله دارید؟
پاسخ:
تا دلتون بخواد
خدا رو شکر سلامت باشند 
منم عمه ندارم 
پاسخ:
زنده باشی
عمه که خوبه :)
پاسخ:
فقط عمه ها همچین عقیده ای دارن :))
من که نمی تونم عمه بشم، نهایتاً عمو یا دایی میشم :))
من با عمه و عمو هام بزرگ شدم، بخاطر ما با خیلی ها دعوا کردن، کلاً خیلی دوستمون دارن
پاسخ:
آها :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">