حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

چشم‌های خواب آلود

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ق.ظ

فرشته نشسته گریه می‌کنه. فرشته خیلی احساساتیه.

بقیه هم اتاقیام اعصابشون داغونه و سکوت کردن... حتم دارم پنج دقیقه دیگه میگیرن اونام می‌خوابن!

ساعت از ۱۲ که بخواد بگذره و من خواب نباشم خیلی منطقی می‌گم بچه‌ها من میخوام بخوابم ساکت باشین... فرشته برگشته می‌گه امشبه رو دل بده

گفتم فرشته خوابم میاد درکم کن 

یک بار دیگه اصرار

صدامو بلند کردم که ببین وقتی می‌گم خوابم میاد یعنی خوابم میاد...


* الان ساعت دو و نیمه و تنها کسی که بیداره منم...

۹۷/۰۱/۳۱
مسافر قلم

نظرات (۲)

خوابگاه؟
چش بود؟
پاسخ:
بله
زود رنجه از دستم ناراحت شد
معظلات خوابگاه همین هاست مثلا !
پاسخ:
بله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">