حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

گرایش به بدی و دوست داشتن خوبی

حماقت نویسنده

من یک احمقم
می‌خوای خوب بخونی یا بد به من ربطی نداره
ولی بخون
به نفع خودته
یه روز می‌فهمی

آخرین مطالب

قضیه‌ بهشت و جهنم نیست

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ب.ظ
حالا که فکرش را می‌کنم عمل و عکس العمل قرار است پدر در بیاورد!
من غلطی کرده‌ام و حتما این عمل برمی‌گردد و مشکل اینجاست که امکان دارد به شخص من برنگردد و شاید به نوادگان من برگردد!! این هم انصاف است هم منصفانه نیست...
یعنی با این صحبت من دلم می‌خواهد یک روز فردی هوس‌باز باشم اما چون دست و بالم بسته‌است نمی‌شود! همین خواستن و نتوانستن باعث این خواهد شد که فرزند من فعل خواستن و توانستن را به مرحله‌ی عمل برساند. چون هر عملی عکس العمل دارد و این یعنی انرژی!
اما آدمیزاد با امید زندگی می‌کند مگر نه؟

* خواب معنای خستگی هست و خستگی معنای خواب... 
* فلسفی نیست؛ حرف دله همش
* دارم به این فکر می‌کنم که هیچ جای دنیا از دست دین در امان نیستیم و به ما یاد دادن که دین یعنی لغزشگاه و ستون محکم!

نظرات (۱)

این درسته و خوشبختانه چیزی ورای دین و مذهبه
پاسخ:
توی جامعه‌ی ما هیچی ورای دین نیست
این دینه که مارو ول نمی‌کنه
بدبختانه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">